Teatro: Nieve en el puerto

Cuando:
23 febrero, 2019 a las 20:15
2019-02-23T20:15:00+01:00
2019-02-23T20:30:00+01:00
Donde:
Nuevo Teatro de La Felguera
Inmobiliaria Setsa
Langreo
Teatro: Nieve en el puerto @ Nuevo Teatro de La Felguera

La Compañía Asturiana de Comedias presenta la obra:

Título: Nieve en el puerto
Autor: Eladio Verde (en versión de Sergio Buelga)
Dirección escénica: Sergio Buelga
Reparto: Manuel F. Rodríguez (Manín), Josefina García (Nemesia), Pili Ibaseta (Xusta), Mario Valdés (Corsino mozu), Armando Felgueroso (Zamploña), Belén Sánchez (Marina), Sergio Buelga (Antón mozu), Marta Casas (Delfina moza y Ramonina), Mar Buelga (Delfina mayor), Norberto Sánchez (Corsino mayor), Lluis Antón González (Antón mayor)
Ayudante de dirección: Armando Felgueroso
Escenografía: Norberto Sánchez
Diseño de vestuario: Mar Buelga y Marta Casas
Iluminación: Armando Felgueroso

Sinopsis
“Un fondo dramático sirve de pretexto para una primorosa pintura de costumbres. El autor se revela como maestro del diálogo, y todo un soberano sainete lleno de gracia y dinamismo asoma la cabeza a través de la seriedad de la trama principal.” Estes yeren les palabres de la crítica del diariu “El Álcazar” pal estrenu d’esta obra en Madrid, a onde fue llevada pola Compañía Asturiana de José Manuel Rodríguez en 1940, dempués del estrenu y ésitu absolutu en La Felguera l’añu anterior. Nun podía ser casualidá qu’Eladio Sánchez, como director y refundador de l’actual Compañía Asturiana de Comedias, la escoyera en 1989 como primer “montaxe grande”, de tres actos y un elencu de más d’una docena d’actrices y actores.
«Nieve en el Puerto» yera, y ye, el gran clásicu de la escena popular asturiana. Y, por eses, esti grupu teatral que la va representar nunos momentos pa ustés, escoyóla pa celebrar el centenariu d’esti proyeutu señeru que ye la Compañía Asturiana.
Esperamos que lloren a risotaes, coles peripecies que van vivir los cómicos y los vieyos. Esperamos tamién les sos llárimes d’emoción, cola más fondera historia dramática del costumismu asturianu. Pero, sobre too, espera-mos que salgan del teatru cola mayor sonrisa de satisfaición dempués de ver cómo los personaxes s’equivoquen, fuxen y dan la cara, engañen y se dexen engañar, riin y lloren, suañen, piden perdón y perdonen… Dempués de ver sobre les tables les nuestres maneres de sintir y de vivir.